TÁBOR ORLOVY 2024

Vzhledem k tomu, že některé informace z bezpečnostních důvodů nechceme zveřejňovat, je nutné, abyste byli zařazeni v oddílové rodičovské WhatsApp skupině. Pokud v ní nejste, napište (z čísla, jež má být zařazeno) svůj požadavek vedoucí oddílu.

Tábor pro nás vždy je vrcholem skautského roku a možností vyzkoušet si „naostro“ dovednosti získané na schůzkách a výpravách a protože některé věci prostě na schůzkách či výpravách prostě (z časových a personálních důvodů) realizovat nejdou, tak i možností zažít něco úplně nového. A na nováčky (se splněnou stezkou Nováček) samozřejmě čeká jejich slavnostní Slib, který je pro mnohé nejen závazkem, ale i zážitkem na celý život.

Termín: 13. 7. – 28. 7. 2024

Místo: Skautská základna Orlovy (u Humpolce)

POTŘEBNÉ DOKUMENTY (rozdávat se budou na schůzkách)

  • Přihláška + anamnéza
  • kopii kartičky pojišťovny
  • potvrzení lékaře o způsobilosti dítěte k účasti na táboře (to co vám vystavuje na školu v přírodě. Pokud toto potvrzení potřebujete i na jiný tábor, stačí odevzdat kopii (nevrací se)

ODEVZDAT DOKUMENTY A ODESLAT NA ÚČET ZÁLOHU min. 2.000,- je třeba do konce dubna 2024, doplatek je třeba uhradit do konce května. Zda Vaše platba dorazila si můžete zkontrolovat na transparentním účtu střediska. Vzhledem ke komplikacím s opakovaným nedodržováním termínů budeme opozdilcům účtovat navíc chaosné ve výši 500,-

PŘI ODJEZDU 13. 7. 2024

  • potvrzení lékaře o způsobilosti k vedení tábora (dospělí vedoucí)
  • kopii potravinářského průkazu – originál mějte u sebe (dospělí vedoucí)
  • Prohlášení o bezinfekčnosti (odevzdává/podepisuje se až při odjezdu)

SCHŮZKA PRO RODIČE: pro rodiče dětí, které s námi jedou poprvé POVINNÁ, pro ostatní účast dobrovolná, ale doporučená, protože spousta dětí stále nemá správné vybavení a budeme se bavit i o organizaci příštího školního roku.

Na schůzce budeme mimo jiné probírat seznam vybavení a ukazovat si, jak má vypadat a vysvětlovat si proč.

ZDE najdete MANUÁL TÁBORNÍKA s informacemi o odjezdu, doručovací adresou a seznamem věcí (bude doplněno)

Informace k bourání tábora a návratu najdete níže pod fotografiemi

V případě, že máte s platbou problém (více dětí v oddíle apod.) je možné platbu po domluvě rozložit jinak. V případě, že vám na tábor může přispět zaměstnavatel, požádejte o vystavení faktury naši novou střediskovou hospodářku M. Řehákovou na e-mailu marie.rehakova@skaut.cz (co nejdříve, aby platba dorazila včas).

Cena: 5.000,- Kč/dítě (do konce dubna 2024 je třeba uhradit alespoň zálohu 3 000,- Kč) Číslo účtu našeho střediska je 2600532982 / 2010 (FIO) CELKOVÁ ÚHRADA MUSÍ BÝT PROVEDENA DO KONCE KVĚTNA 2024. Po tomto termínu se cena tábora zvyšuje o 500,-

Po zkušenostech z minulých let (některé platby či dokumenty vymáháme ještě po táboře), jsme přistoupili k rozhodnutí, že při nedodržení termínů může být cena tábora navýšena o 500,- Kč (chaosné).

Jak se přihlásit: do konce ledna 2024 vyplňte svou účast v tabulce (odkaz bude ve WhatsApp skupině) a nejpozději do konce dubna uhraďte alespoň zálohu 3000,-

Vyplněnou přihlášku a další dokumenty budeme vybírat průběžně na družinových schůzkách (ne při odjezdu na výpravu !!!) a měly by být odevzdány nejpozději do konce dubna.

Doplatek je třeba uhradit nejpozději do konce května 2024

pokračování pod fotografií

Kdy nás navštívit: letos končíme tradičně v neděli, takže závěrečný oheň bude v sobotu 27. 7. (příjezd na tábořiště možný po obědě od 14.00).

https://mapy.cz/s/dofurukufo

S sebou

  • spacák, karimatku, hrnek a víčko od ešusu nebo plastový talířek (ať si máte na co dát buřt a pokud chcete vlastní soukromí, tak také stan (nemáte-li stan, tak místo určitě najdeme). Spát můžete i pod širým nebem, pokud přijedete s hodně malými dětmi je možné i ubytování v chalupě.

Jídlo pro vás budeme mít připravené (buřty, chleba, dochucovadla), ale doma napečené buchty, bábovky, nebo ovoce a zelenina ze zahrádky jsou vítány, protože v neděli už nebudeme vařit.

Počítejte s odvozem vlastních dětí z tábora včetně věcí. Vzhledem k tomu, že máme v oddíle pár rodin, které nemají možnost odvozu a nemohou ze zdravotních důvodů dorazit ani veřejnou dopravou, tak prosíme i o „rozebrání“ si těchto účastníků.

Rodiče jsou vítáni od soboty 27. července, nejdříve od 14:00. Nedělní odjezd do Prahy je v režii rodičů. Tábor nebouráme, pouze musíme důkladně uklidit základnu, takže předpokládaný odjezd je mezi 12:00 a 13:00

Na cestu zpět hledáme odvoz pro erární materiál a vybavení a v Praze pak bude v neděli potřeba pomoct při vykládání auta s vybavením v klubovně.

Návštěvy dětí v průběhu tábora nejsou možné. Pouze částečná účast na táboře není žádoucí z mnoha důvodů, ale po domluvě je možný např. pozdější příjezd či dřívější odjezd. Z ceny tábora je v tom případě po vyúčtování vrácena poměrná částka za stravu.

Vedoucí tábora: Kateřina Juřičková – Katy Mobil/whatsApp: 777 068 064 E-mail: katy@skaut.cz

Není nad pořádný táborový putovní výlet! Foto: Iva Urbánková – Ivanka

Na co se děti mohou těšit:

  • Celooddílový program i aktivity po družinách
  • Výlety
  • Koupání
  • Tábornické dovednosti: stavění jednoduchých vázaných staveb, práci s nářadím, …
  • Vaření pod vedením zkušených táborových kuchařů
  • Plnění odborek a jiných zkoušek
  • Večerní programy plné zamyšlení a sdílení zážitků s ostatními, ale i zpívání u kytary, ukulele, …

O bezpečí se po celou dobu tábora postará tým vedoucích, které už znáte

Co s sebou: Co s sebou dítě obvykle potřebuje na tábor? Dozvíte se zde. Aktuální seznam je v MANUÁLU TÁBORNÍKA

Nezapomeňte si zabalit vše potřebné! Foto: Patrik Šimr – Hombré